Политика за Доставки и връщане на стока
ПОЛИТИКА ЗА ДОСТАВКИ
След като клиентът е направил поръчка и я е заплатил, ние изпращаме продукта в срок от 2 работни дни. В редки случай има закъснения, но клиентът се уведомява при такива.
Доставянето на пратките се извършва чрез куриери от 1 до 4 работни дни след изпращането. В много редки случаи може да се получи закъснение. Така общото време за получване на поръчка варира между 3 и 6 работни дни от деня, в който е направена поръчката.
Доставката на поръчки на стойност над 500лв е безплатна за клиента.
Работим с куриерските фирми и
Екипът на Енерджи Економи се грижи за добрата опаковка на изпращаните стоки за да се избегнат транспортни повреди. Също така продуктите се застраховат в случай на повреда при транспорт.
При получаване на стоката клиентът трябва да провери дали продукта е в добро състояние. Ако това не е така, трябва да откаже приемането или да състави с куриера формуляр за повредата.
ПОЛИТИКА ЗА ВРЪЩАНЕ
Екипът на Balkanenergy.bg се опитва да осигури повече информация за предлаганите продукти, снимки, схеми, описания и технически спецификации, за да помогне на клиента да бъде по-точен в избора си на правилния продукт. Нашия екип се опитва да покаже ползите от интернет търговията и да намали всякакви съмнения на наши клиенти относно закупуването на продукти през нашата интернет страница. Една от най-важните ситуации, която може да възникне е връщането на продукт и сервизирането на повредени продукти. По-долу бихме искали да изясним фирмената политика относно процедурите и разходите. Нашата основна цел е да предложим следпродажбено обслужване, което е много важно за клиентите.
Връщане поради доставка на грешна стока
При доставката на грешен продукт всички разходи се поемат от Енерджи Економи ООД. Процедурата и начинът на връщане се предлагат от Енерджи Економи ООД.
Връщане и сервизиране на повреден продукт
Отоплителната техника на твърдо гориво не се поврежда лесно. Най-често срещаните проблеми при транспортирането са счупени стъкла и издраскани капаци. Тези проблеми се решават, като изпращаме нови стъкла, огнеупорни спрейове или цели резервни части.
В редки случаи продукти имат фабричен дефект при самото пускане, дължащо се на дефектна част. При такъв проблем единият от начините за решаването е да се замени дефектната част с нова, която изпращаме, а ако това не е възможно, продуктът се връща за сметката на Енерджи Економи. Ако продукта се повреди след 14 дневния срок и се налага връщане за сервизиране разходите по връщането са за сметка на клиента.
Ако след 14 дневния срок се налага сервизиране на дефектирала част, тя трябва да се изпрати до адрес ул.Места 22, гр Петрич 2850 тел.+359(0) 74599114 за сметка на клиента. След сервизирането резервната част се изпраща до клиента за сметка на Енерджи Економи ООД.
Връщане на продукт без причина
До 14 дни след датата на доставка имате право да върнете продукта. Можете да изберете друг продукт или да ви върнем парите. Транспортните разходи по връщането са за сметка на клиента. Продуктът трябва да е неизползван.
Общи указания
- Преди връщането на който и да е продукт трябва да се свържете с Енерджи Економи ООД чрез имейл sales@balkanenergy.bg
- Върнатите продукти трябва да са с попълнена заявка за връщане, фактура и фискален бон
- Продуктите които се връщат трябва да са много добре опаковани, за да се избегне повредата по време на транспортирането, в противен случай клиентът ще трябва да заплати щетите.
- Всеки върнат продукт се проверява от сервизния отдел на Енерджи Економи ООД.